Strict Standards: Declaration of fa_IRDate::calendar() should be compatible with JDate::calendar($format, $local = false, $translate = true) in /home/izerona/public_html/language/fa-IR/fa-IR.localise.php on line 0
ZERONA | IRAN - اغری 100 % تضمینی

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/izerona/public_html/templates/yoo_shelf/html/config.php on line 0

Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/izerona/public_html/administrator/components/com_widgetkit/helpers/system.php on line 228

Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/izerona/public_html/administrator/components/com_widgetkit/helpers/system.php on line 229
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon
  • App Icon

Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/izerona/public_html/templates/yoo_shelf/html/config.php on line 0

در این مقاله قصد داریم به طور کلی راه های لاغری را به شما نشان دهیم تا با استفاده از آن اندام مناسبی داشته باشید.

اولین قدم برای لاغری شناخت علت آن است

1) برخی افراد به خاطر استرس غذا می خورند. این افراد باید ابتدا استرس خود را کنترل کنند . اگر نیاز به مشاور دارند حتما به مشاور مراجعه کنند. اگر مشکلی در زندگیشان مثل طلاق ، شکست عاطفی و یا از دست دادن یکی از نزدیکان و ..... وجود دارد ، باید سعی کنند تا بر آن مشکل غلبه کنند در این صورت خود به خود اشتهای کاذب آنها از بین می رود . بله البته که کنار آمدن با این شرایط سخت است اما نکته اینجاست که چاقی خودش استرس را افزایش می دهد و شما با ادامه دادن به مصرف بیشتر مواد غذایی بیشتر چاق می شوید همچنان استرس شما بیشتر می شود این استرس دوباره تمایل شما را به خوردن افزایش می دهد و در حقیقت شما در چرخه ی استرس و چاقی قرار می گیرید و حتی وقتی مشکلات شما تمام شود شما نمی توانید از چاقی رها شوید .

2) برخی افراد به غذا علاقه دارند . این افراد عموما به غذاهای چرب و شیرین بسیار علاقه دارند و شام مهمترین وعده ی غذایی آنهاست . راه حل کلی برای این افراد استفاده از رژیم های غذایی می باشد . اما این رژیم ها نباید یک هفته ای یا دو هفته ای باشد. حداقل زمان استفاده از رژیم باید 3 تا 6 ماه باشد . بله این زمان طولانیست اما این نکته را در نظر بگیرید که شما بیش از چند سال است چند ماه یکبار رژیم گرفته اید و آخرش هم هیچ نتیجه ای نگرفته اید ، چون دوباره به وزن اولیه خود بازگشتید . به علاوه بسیاری از رژیم های موقت چون شمارا مجبور می کند برای یک مدت کوتاه فقط سوپ یا سبزیجات یا قهوه بخورید ، بعد از اتمام رژیم تمایل شما برای خوردن فست فود و غذاهای چرب افزایش می یابد لذا حتی ممکن است چاق تر هم بشوید . برای همین منظور ما به شما توصیه می کنیم کم کم لاغر کنید . برای کمک به لاغری میتوانید از برنامه ی کلی زیر کمک بگیرید 

1- یک ماه اول روزی 30 دقیقه پیاده روی یا ورزش سبک انجام دهید . توجه داشته باشید بعد از ورزش به هیچ وجه نباید غذا بخورید چون بعد از ورزش اشتها افزایش می یابد.

2- حتما صبحانه میل کنید و سعی کنید صبحانه را مهم ترین وعده ی غذایی خود قرار دهید. تخم مرغ پخته همراه با گوجه یک گزینه بسیار مناسب است.

3- غذاهای پر کالری مورد علاقه ی خود را به هیچ وجه شب ها نخورید.

4- بعد از ساعت 8 شب شام نخورید. شام شما باید بسیار اندک باشد مثلا شیر با نان یا سالاد میوه یا سبزیجات یا سوپ های بدون خامه گزینه ی مناسبی هستند . باز هم تاکید می کنیم بعد از 8 شب چیزی نخورید حتی اگر تا آخر شب بیدار هستید . اگر خیلی گرسنه شدید ، سیب یا پرتقال مصرف کنید.

5- حتما نوشابه ، دلستر ، سس مایونز ، سس فرانسوی و چیپس و پفک و اسنک را از غذای خود حذف کنید

6- قبل از ناهار سالاد بخورید . سالاد حجم معده ی شما را پر می کند و از اشتهای کاذب جلوگیری می کند .

7- بعد از یک ماه زمان ورزش خود را به یک ساعت برسانید و همچنان تمام موارد بالا را رعایت کنید.

8- به مرور حجم غذای خود را کاهش دهید و هر هفته یک قاشق از غذای خود کم کنید 

یقین داشته باشید اگر به موارد بالا کامل عمل کنید بعد از 6 ماه لاغر می شوید و این را هم بدانید حتی یک بار غفلت از موارد بالا ممکن است کل زحماتی را که کشیده اید بر باد دهد .

-خانم ها

قد : 150 سانتیمتر وزن : بین 50 تا 53.5 کیلوگرم 

قد : 152.5 سانتیمتر وزن : بین 51 تا 54.5 کیلوگرم 

قد : 155 سانتیمتر وزن : بین 52 تا 55 کیلوگرم 

قد : 157.5 سانتیمتر وزن : بین 53 تا 57 کیلوگرم 

قد : 160 سانتیمتر وزن : بین 55 تا 58 کیلوگرم 

قد : 162.5 سانتیمتر وزن : بین 57 تا 60 کیلوگرم 

قد : 165 سانتیمتر وزن : بین 58 تا 62 کیلوگرم 

قد : 167.5 سانتیمتر وزن : بین 60 تا 64 کیلوگرم 

قد : 170 سانتیمتر وزن : بین 62 تا 66 کیلوگرم 

قد : 172.5 سانتیمتر وزن : بین 63 تا 66 کیلوگرم 

قد : 175 سانتیمتر وزن : بین 65 تا 68 کیلوگرم 

قد : 177.5 سانتیمتر وزن : بین 67 تا 70 کیلوگرم

قد : 180 سانتیمتر وزن : بین 69 تا 70 کیلوگرم

- آقایان 

قد : 157 سانتیمتر وزن : بین 56 تا 60 کیلوگرم 

قد : 160 سانتیمتر وزن : بین 57 تا 61 کیلوگرم 

قد : 162.5 سانتیمتر وزن : بین 59 تا 62 کیلوگرم 

قد : 165 سانتیمتر وزن : بین 61 تا 65 کیلوگرم 

قد : 167.5 سانتیمتر وزن : بین 62 تا 67 کیلوگرم 

قد : 170 سانتیمتر وزن : بین 64 تا 69 کیلوگرم 

قد : 172.5 سانتیمتر وزن : بین 66 تا 71 کیلوگرم 

قد : 175 سانتیمتر وزن : بین 68 تا 73 کیلوگرم 

قد : 177.5 سانتیمتر وزن : بین 70 تا 75 کیلوگرم

قد : 180 سانتیمتر وزن : بین 71 تا 77 کیلوگرم 

قد : 183 سانتیمتر وزن : بین 73 تا 79 کیلوگرم 

قد : 185.5 سانتیمتر وزن : بین 76 تا 81 کیلوگرم 

قد : 188 سانتیمتر وزن : بین 78 تا 83 کیلوگرم 

قد : 190 سانتیمتر وزن : بین 81 تا 85کیلوگرم